Evenementen

Quickstart 2019 Next Level B2B Leadgeneratie

Social Selling

 

aanmelden button

Hoe blijf je relevant voor je doelgroep en hoe kun je slim inspelen op veranderend klantgedrag? Welke technieken dragen concreet bij aan een voorspelbare funnel? Na het succes van vorig jaar organiseren we dit jaar wederom de Quickstart. Tijdens de Quickstart verdiepen we ons dit jaar graag samen met jou in de belangrijkste trends en vooral in op Social Selling. 

Quickstart 2019
In een korte ochtendsessie met een broodje en een kop koffie delen we onze leadgeneratie geheimen en de inzichten uit de Benchmark met managers en directeuren. Dit jaar stond de Benchmark geheel in het teken van grip op sales. Nieuw dit jaar is het onderwerp Social Selling - Why & How? Daarnaast bieden we in de breakout sessies voldoende ruimte voor inhoudelijke verdieping en tijd om te netwerken.

What's in it for me?

  • Inzicht in de kracht van micro influencers;
  • Hoe efficiënt digitaal relaties te onderhouden;
  • Wat Social Selling is en waarom het belangrijk is.

Datum & Locatie
Wanneer?
Donderdag 21 maart
Donderdag 18 april

Waar?
Kantoor prospex
Radarweg 545
Amsterdam

Programma
08.30 - 09.00 uur    Ontvangst met ontbijtbuffet
09.00 - 09.45 uur    Wat zijn de trends en waar is snel winst te behalen?
09.45 - 10.30 uur    Social Selling: Why and How?
10.30 - 11.00 uur    Pauze en netwerken
11.00 - 12.00 uur    Breakout sessies
12.00 - 12.15 uur    Afsluiting

Wat zijn de trends en waar is snel winst te behalen? - Maarten van Rijckevorsel

Elk bedrijf wil meer leads generen en legt daardoor extra druk op de sales- en marketingafdelingen. Zij moeten de hoge omzetverwachtingen waarmaken. Daarvoor is meer grip nodig op de salesfunnel, maar hoe haal je op een effectievere manier meer leads binnen? Ons benchmarkonderzoek heeft geleid tot een trendrapport met 8 relevante trends voor jullie!

Maarten van Rijckevorsel is Strategy Director bij prospex. Voordat Maarten bij prospex actief was, heeft hij ruim 20 jaar marketing-, sales- en managementfuncties bekleed bij onder meer KPN. Als Manager Marketing MKB heeft hij veel kennis en ervaring opgedaan met diverse creatieve marktbewerking campagnes in zowel massa media als online (social) media. Op dit moment is Maarten als strateeg betrokken bij de B2B-leadgeneratie vraagstukken voor klanten van prospex.

Social Selling: Why and How?

Op het gebied van Social Selling benutten bedrijven nog lang niet alle mogelijkheden. Sales en marketing hebben wel kennis over sociale media, maar zetten deze nog weinig effectief in. Ze delen slechts beperkt kennis en sturen onvoldoende op het creëren van fans. In het aanbieden van relevante content halen ze een mager zesje en ook het zicht op de klantreis kan beter.

Update: beide evenementen vol
Inmiddels zijn beide evenementen vol. Je kunt je nu nog aanmelden, dan word je op de reservelijst gezet. Als er een plekje vrij komt, laten we je het weten!

Meer weten?

Er gaat niets boven persoonlijk contact.
Wij maken graag eens kennis.

Maak een afspraak

Naar boven