Geschreven door:

Roy Beek

Sales & Leadgeneratie specialist

Roy Beek

Nieuws

Benchmark Grip op Acquisitie in de Consultancy

 

Er is momenteel  nog steeds economische groei in Nederland en ook de consultancy branche profiteert hiervan.  Maar de groei vlakt wel wat af, wellicht merkt u dit ook binnen uw eigen organisatie. Nu blijkt dat succesvolle  consultancy organisaties in Nederland blijven investeren in business development, waaronder in marketing en leadgeneratie om ook in “mindere” tijden de concurrentie voor te blijven.

Waar liggen uw kansen voor groei in 2020?

Prospex is voor de tweede keer in samenwerking met Consultancy.nl, de laatste was in 2018,  een grootschalig benchmarkonderzoek gestart onder de adviesbureaus van Nederland Met dit onderzoek kunt u de effectiviteit van uw eigen acquisitie inspanningen vergelijken met die van andere adviesbureaus en zien waar u kansen laat liggen. In dit onderzoek gaan we weer in op de volgende vragen:

  • Waar staan consultancy bedrijven met de adoptie van contentmarketing?
  • Hoe volwassen is uw marktbewerking: heeft u grip op de marketingfunnel?
  • Waar liggen in 2020 uw belangrijkste kansen voor groei?

DOE NU MEE AAN DE BENCHMARK

Meedoen kost enkele minuten

Het beantwoorden van de vragen kost slechts 8-10 minuten van uw tijd.

Persoonlijke benchmark

Als dank voor uw deelname ontvangt u direct na afronding een terugkoppeling van uw antwoorden in de vorm van een persoonlijk benchmark met andere vakgenoten. En na afronding van de onderzoeksperiode maken wij de balans op over wat er is veranderd ten opzichte van 2018 en welke conclusies wij daaruit kunnen trekken Deze inzichten zullen wij weer met u delen en kunt u direct gebruiken binnen uw organisatie.

Vertrouwelijkheid

Het onderzoek is een initiatief van Consultancy.nl en Prospex BV. Uiteraard gaan wij vertrouwelijk met uw antwoorden om. Vragen en/of opmerkingen kunt u sturen naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. .

 

Meer weten?

Er gaat niets boven persoonlijk contact.
Wij maken graag eens kennis.

Maak een afspraak

Naar boven