Geschreven door:

Maxim Spek

Oprichter

Maxim Spek

Nieuws

Groeiende vraag naar marketing automation in B2B leadgeneratie

Steeds meer bedrijven in Nederland hebben de eerste succesvolle stappen gezet op het gebied van content marketing. Voor veel bedrijven blijft het dan echter lastig te kunnen bepalen wat een marketing Euro nu eigenlijk oplevert? Hoe converteert die ene whitepaper? Hoeveel leads leverde het op en nog belangrijker: hoeveel omzet werd uiteindelijk gerealiseerd? Dit gat tussen marketing en sales kan worden gedicht met de implementatie van een marketing automation platform.

Groeiende vraag naar marketing automation in B2B leadgeneratie

Steeds meer bedrijven in Nederland hebben de eerste succesvolle stappen gezet op het gebied van content marketing. Voor veel bedrijven blijft het dan echter lastig te kunnen bepalen wat een marketing Euro nu eigenlijk oplevert? Hoe converteert die ene whitepaper? Hoeveel leads leverde het op en nog belangrijker: hoeveel omzet werd uiteindelijk gerealiseerd? Dit gat tussen marketing en sales kan worden gedicht met de implementatie van een marketing automation platform.

Act-On

Na een zorgvuldige selectie koos ProSpex in 2014 voor Act-On als marketing automation partner. Hierbij keek ProSpex ondermeer naar de gebruiksvriendelijkheid van het platform, het aantal referenties en de prijs kwaliteit verhouding. Act-On biedt het toonaangevende sales en marketing engage platform voor de 21e eeuw. Het is eenvoudig in gebruik maar krachtig in de resultaten, elegant in de user experience en uitgebreid in zijn functionaliteit.

Meer dan 3.000 bedrijven gebruiken Act-On om de betrokkenheid in alle fasen van de marketing lifecycle te verhogen. De out-of-the-box integratie met populaire standalone tools worden verder aangevuld door Act-On Anywhere ™, een applicatie die het gebruik van marketing automation ook op web-based omgevingen mogelijk maakt. Nog belangrijker voor ProSpex was het Act-On best-in-class professional services team. Zo kon ProSpex direct vanaf de start haar klanten laten profiteren van de ervaring van 3.000 eerdere Act-On implementaties.

ProSpex Agency Partner Act-On

Inmiddels implementeert ProSpex voor steeds meer klanten Act-On marketing automation omgevingen. Zo heeft ProSpex meerdere klanten geholpen met het opzetten van automated programs, lead scoring, CRM integratie en het adviseren van de klanten over hun sales en marketing cycles. ProSpex is dan ook officieel Act-On Agency Partner.

act on partner

De voordelen voor u

Dit partnership met Act-On biedt de klanten van ProSpex een aantal voordelen. Belangrijkste voordeel is dat ProSpex nieuwe klanten laagdrempelig kan laten instappen en meeprofiteren van haar eigen lage licentiekosten. Verder hoeft een nieuwe klant niet direct voor 12 of 24 maanden te tekenen maar kan een eerste eenvoudige pilot omgeving worden ingericht op basis van een contractduur vanaf 3 maanden. Zo kan marketing automation voor veel bedrijven direct al renderen.  

Meer weten over marketing automation en/of Act-On?

Lees de blog 'E-mailmarketing of marketing automation' en/of neem contact met ons op. Wij nodigen u graag uit voor een kennismaking!
 

Meer weten?

Er gaat niets boven persoonlijk contact.
Wij maken graag eens kennis.

Maak een afspraak

Naar boven
Sluiten

Nieuws

Next Level B2B content marketing - Social selling: hype of trend?

De Nationale B2B Leadgeneratie Benchmark 2019