Nieuws

Dun & Bradstreet kiest ProSpex als exclusieve partner!

In een rechtstreeks duel met andere partijen mocht ProSpex bewijzen de enige en juiste partner te zijn voor de lange termijn voor Dun & Bradstreet. “Binnen zes weken zagen we dat de nieuwe aanpak van ProSpex al begon te resulteren in kwalitatief betere afspraken. Daarnaast vinden wij in ProSpex een partner die in staat is op strategisch marketing niveau met ons te sparren en mee te denken. Ze komen telkens met nieuwe ideeën.” Aldus Menno Bokhout, Salesmanager Dun & Bradstreet Nederland.

Vanaf februari is ProSpex de trotse en exclusieve partner voor Dun & Bradstreet op het gebied van telemarketing. D&B is daarbij ook een partner voor ProSpex wat betreft het segmenteren van de markt om gerichte doelgroepen samen te stellen.

 

Wereldwijd is Dun & Bradstreet bekend en befaamd vanwege de internationale B2B data waarmee zij onder andere kredietinformatie leveren. Vele bedrijven gebruiken deze informatie als leidraad voor risicomanagement, op gebied van credit management en supply management.

Dun & Bradstreet werkte in Nederland al jaren samen met verschillende telemarketing organisaties ten behoeve van leadgeneratie en acquisitie. Enkele maanden geleden vroeg Dun & Bradstreet aan ProSpex hoe het rendement op verschillende campagnes kon worden verhoogd. Hiertoe heeft ProSpex  een lange termijn contactstrategie ontwikkeld. Hierbij gaat het niet alleen om het genereren van kwalitatieve bezoekafspraken, maar ook om het verzamelen van zoveel mogelijk relevante informatie over de doelgroep.  Bij deze strategie hanteert ProSpex  een zelf ontwikkelde gesprekstechniek waarbij er meer de diepte in wordt gegaan en relevante informatie gestandaardiseerd en geclassificeerd wordt geregistreerd. Met als resultaat minder beluren en meer afspraken die bovendien van hogere kwaliteit zijn.

Lange termijn contactstrategie

In een rechtstreeks duel met andere partijen mocht ProSpex bewijzen de enige en juiste partner te zijn voor de lange termijn voor Dun & Bradstreet. “Binnen zes weken zagen we dat de nieuwe aanpak van ProSpex al begon te resulteren in kwalitatief betere afspraken. Daarnaast vinden wij in ProSpex een partner die in staat is op strategisch marketing niveau met ons te sparren en mee te denken. Ze komen telkens met nieuwe ideeën”, aldus Menno Bokhout, Salesmanager Dun & Bradstreet Nederland.

Vanaf februari is ProSpex de trotse en exclusieve partner voor Dun & Bradstreet op het gebied van telemarketing. D&B is daarbij ook een partner voor ProSpex wat betreft het segmenteren van de markt om gerichte doelgroepen samen te stellen.

Wilt u meer weten over onze contactstrategie aanpak? Neem dan contact met ons op via 070-8506600 of stuur een e-mail naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. .

 

Meer weten?

Er gaat niets boven persoonlijk contact.
Wij maken graag eens kennis.

Maak een afspraak

Naar boven