Nieuws

Lemontree: pilot campagne ProSpex groot succes

Lemontree heeft in samenwerking met Prospex, leaders in leads, een zeer succesvolle Pilot Campagne afgesloten.

maandag, 21 november 2011

lemontree

Lemontree heeft in samenwerking met Prospex, leaders in leads, een zeer succesvolle Pilot Campagne afgesloten.

Dagelijks leest u in de pers dat gerenommeerde organisaties zijn gehacked. Zij zijn het slachtoffer geworden van kwetsbaarheden in netwerk, applicaties of systemen. De gevolgen voor de reputaties van deze organisaties zijn vaak desastreus.

In samenspraak met Prospex is er voor gekozen, gezien deze recente ontwikkelingen, om de Lemontree kwetsbaarheidscan in te zetten als speerpunt van de campagne. Met de kwetsbaarheidscan is Lemontree in staat om binnen 3 uur alle kwetsbaarheden binnen een ICT netwerk te detecteren. Hieruit volgt een gedetailleerd evaluatie rapport en een op maat gesneden plan van aanpak. Voor meer informatie kijkt u op www.lemontree.nl/kwetsbaarheidscan.

"De samenwerking met Prospex is uiterst soepel verlopen en werd door het voltallige accountteam van Lemontree als zeer professioneel ervaren. Onder de bezielende leiding van Maxim Spek zijn wij middels diverse workshops tot goeie tactische besluiten gekomen die de basis waren voor de boven gemiddelde conversie rate." aldus Erik van der Burg, Managing Director Lemontree. Lees meer op: klik hier

Meer weten?

Er gaat niets boven persoonlijk contact.
Wij maken graag eens kennis.

Maak een afspraak

Naar boven