Geschreven door:

Maxim Spek

Oprichter

Maxim Spek

Nieuws

ProSpex helpt Streamplanning te groeien op de Duitse modemarkt

Nederlandse mode doet het goed in Duitsland maar dan moeten de modeproducenten wel de stap over de grens zetten. 

De stap over de grens en op eigen kracht je collectie in het buitenland op de markt zetten is geen sinecure. Streamplanning haalt echter alle drempels weg en biedt Nederlandse modemerken een kosten effectief extra distributiekanaal voor zowel de Duitse als de Nederlandse markt.

Iedere voorraadhoudende modeproducent is met één ding bezig: hoe kan ik zo snel mogelijk de voorraad van de huidige collectie verkopen zodat er ruimte komt voor de nieuwe collecties.  Streamplanning biedt de oplossing. Een geavanceerd online platform gekoppeld aan een extra distributie-kanaal, waarmee honderden winkels in Duitsland, naast de reguliere verkoop via agenten, laagdrempelig kunnen worden ontsloten. 

 streamplanning

ProSpex is gevraagd om de modewereld te informeren en aan te sluiten. Het aantal modeproducenten is niet heel groot, de belangen die spelen zijn divers en men is veel op reis en lastig bereikbaar. Toch wist het ProSpex team, met een zeer persoonlijke benadering, een scherpe pitch en hele concrete kwalificatie criteria, in korte tijd het merendeel van de geselecteerde modeproductenten te bereiken en de producenten die er ook daadwerkelijk klaar voor zijn te overtuigen dat de Duitse markt met Streamplanning direct binnen hun bereik lag.
Succes scores van tegen de 20% zijn genieten. Zowel voor Streamplanning als voor Prospex is deze campagne een groot succes. Wij zijn ervan overtuigd dat Streamplanning dat succes zal doorzetten naar alle nieuwe merken die zij komende maand al direct met de nieuwe herfst- en wintercollecties van Nederland naar de Duitse markt gaan brengen.

Meer weten?

Er gaat niets boven persoonlijk contact.
Wij maken graag eens kennis.

Maak een afspraak

Naar boven