Geschreven door:

Maxim Spek

Oprichter

Maxim Spek

Nieuws

Aanmelden voor ProSpex Masterclass 2013

Alles weten over neuromarketing en het creëren van new business? Netwerken met vooraanstaande ondernemers? De ProSpex Masterclass 2013 duikt deze keer met neurostrateeg Martin de Munnik in het brein van de beslisser. Nieuw is dat we dit jaar ook een prijs gaan uitreiken aan De Account Manager van het Jaar 2013. Kom dus weer naar onze Masterclass op 25 September in het Kyocera Stadion te Den Haag!

 Alles weten over neuromarketing en het creëren van new business? Netwerken met vooraanstaande ondernemers? De ProSpex Masterclass 2013 duikt deze keer met neurostrateeg Martin de Munnik in het brein van de beslisser. Nieuw is dat we dit jaar ook een prijs gaan uitreiken aan De Account Manager van het Jaar 2013. Kom dus weer naar onze Masterclass op 25 September in het Kyocera Stadion te Den Haag!

De Masterclass: Een kijkje in het brein van de beslisser
Martin de Munnikneuromarketing strateeg en partner bij Neurensics. Met behulp van MRI-scanners doet hij intussen alweer een aantal jaar onderzoek door letterlijk te kijken in het levende brein van de beslisser. Martin deelt de vaak spectaculaire inzichten, die deze piepjonge expertise binnen de economie verschaffen.

De Account manager van het Jaar 2013
Een accountmanager is meer dan een verkoper. Een goede accountmanager is een relatiebouwer. In deze relatie zal elk contactmoment oprecht, relevant en nieuwsgierig moeten zijn. Een lastig vak waar verstand en sociale vaardigheden naadloos in elkaar over gaan. Maar wie is daar nu het beste in? 

ProSpex vond het tijd worden een duidelijke standaard neer te zetten door op zoek te gaan naar de beste Account Manager van het jaar en deze eens flink in het zonnetje te zetten. Daarom hebben wij dit jaar een verkiezing georganiseerd en samen met onze sponsoren een prijzenpakket samengesteld van meer dan € 15.000,-. Uzelf of uw collega aanmelden kan nog steeds! Naast eeuwige roem dingt u mee naar prachtige prijzen. Lees hier meer over deze verkiezing.

Kortom: Het belooft weer een daverend succes te worden! Blok daarom woensdag 25 September alvast in je agenda en meld je snel aan! Net als vorige jaren hanteren wij de regel wie het eerst komt, wie het eerst maalt. Ook vorig jaar hebben we tientallen mensen helaas teleur moeten stellen en hadden we met 275 deelnemers een bomvolle zaal.

Woensdag 25 September 2013
Klantevent ProSpex
Vanaf 14.00 uur te Den Haag, Kyocera stadion.

 

 

Meer weten?

Er gaat niets boven persoonlijk contact.
Wij maken graag eens kennis.

Maak een afspraak

Naar boven