Geschreven door:

Maxim Spek

Oprichter

Maxim Spek

Nieuws

ProSpex start Masterclass reeks met topspreker

ProSpex start 2 oktober met de eerste van een reeks ProSpex Masterclasses. In deze nieuwe opzet kiest ProSpex voor een meer kleinschalige exclusieve setting zodat meer interactie mogelijk is. We hebben per Masterclass slechts 40 plaatsen beschikbaar, schrijft u zich dus direct in!

ProSpex start Masterclass reeks met topspreker

ProSpex start 2 oktober met de eerste van een reeks ProSpex Masterclasses. In deze nieuwe opzet kiest ProSpex voor een meer kleinschalige exclusieve setting zodat meer interactie mogelijk is. We hebben per Masterclass slechts 40 plaatsen beschikbaar, schrijft u zich dus direct in!

Masterclass reeks start met topspreker

Total Identity directeur en merkenbouwer Bob van der Lee trapt op donderdag 2 oktober om 15.00 uur op de ProSpex locatie in Amsterdam af met het onderwerp ‘Meer verkopen door een sterk merk.’ Hij neemt u mee in een interactieve masterclass waarin uw merk centraal staat. De centrale vraag: "Hoeveel draagt uw merk bij aan meer omzet en hogere marges? Een identiteit vertalen in een gewenste breinpositie vergt anno 2014 meer dan een goed idee en scherp middelen-management. Het gaat om accountability en zicht op de meerwaarde die wordt gecreëerd. In de masterclass krijgt u inzicht in de potentie van uw merk.

Leer in één middag van de besten in het vak

Total Identity, het communicatie- & reclamebureau dat door de lezers van Management Team in 2013 tot beste bureau van Nederland werd uitgeroepen is al meer dan 50 jaar actief op het gebied van identity & branding. Bob zal samen met zijn collega Jitze Reeder tijdens de ProSpex Masterclass vanuit een helicopter view laten zien hoe de eigen identiteit wordt gedefinieerd op een manier dat alle mensen in een onderneming of organisatie en de partijen waarmee wordt samengewerkt op een uniforme wijze de markt bewerken.
U kunt antwoord verwachten op vragen als:"Hoe koestert u de eigen identiteit in de dialoog met de doelgroep? Hoe bewaakt u het imago in een multi channel omgeving? Hoe voorkomt u wildgroei in uw content marketing?

Programma donderdag 2 oktober

15.00 - 15.30 uur Inloop/ontvangst
15.30 - 15.50 uur Kick-off - presentatie Bob van der Lee: Brandvalue: Meer omzet en marge door een sterk merk
15.50 - 16.00 uur Vragen en opmerkingen
16.00 - 16.15 uur Kernwaarden bingo!
16.15 - 16.45 uur Micro DeepDive: Wat is de waarde van uw merk?
16.45 - 17.00 uur Wrap-up
17.00 - 19.00 uur Borrel

Aanmelden en procedure

We hebben per Masterclass slechts 40 plaatsen beschikbaar.
Aanmelden kan tot 17 september, schrijft u direct in want wie het eerst komt….

Meer weten?

Er gaat niets boven persoonlijk contact.
Wij maken graag eens kennis.

Maak een afspraak

Naar boven