Nieuws

Vernieuwende campagne NS-Business Card goed op de rails!

De Nederlandse Spoorwegen is er niet alleen voor particulieren. Steeds meer zakelijke reizigers weten de trein te vinden. Het zakelijke mobiliteitsvraagstuk wordt echter steeds complexer. NS Zakelijk heeft hier handig op ingespeeld met de NS-Business Card, waarvan zij inmiddels circa 170.000 stuks heeft verkocht. Door het gebruiken van deze mobiliteitskaart ontvangen bedrijven alle vervoerskosten die zij maken op 1 factuur. Daarnaast biedt het ook nog een aantal interessante belastingvoordelen. Uiteraard wil NS Zakelijk deze NS- Business Card onder een nog groter zakelijk publiek bekend maken. Grote vraag was hoe? Met deze vraag nam NS contact op met ProSpex.

De Nederlandse Spoorwegen is er niet alleen voor particulieren. Steeds meer zakelijke reizigers weten de trein te vinden. Het zakelijke mobiliteitsvraagstuk wordt echter steeds complexer. NS Zakelijk heeft hier handig op ingespeeld met de NS-Business Card, waarvan zij inmiddels circa 170.000 stuks heeft verkocht. Door het gebruiken van deze mobiliteitskaart ontvangen bedrijven alle vervoerskosten die zij maken op 1 factuur. Daarnaast biedt het ook nog een aantal interessante belastingvoordelen. Uiteraard wil NS Zakelijk deze NS- Business Card onder een nog groter zakelijk publiek bekend maken. Grote vraag was hoe? Met deze vraag nam NS contact op met ProSpex.

Multichannel contactstrategie

“Door de pure B2B focus en de creatieve en inspirerende ideëen voor de komende campagne is de keuze op ProSpex gevallen”, aldus Sander Kemps (senior marketeer zakelijke markt). “De campagnes waren in het verleden achteraf gezien nogal korte termijn gericht, puur op het scoren van afspraken.  Er kwam wel resultaat uit, maar daarna viel het stil. Nu wordt in elk gesprek naast het maken van de afspraak ook zoveel mogelijk informatie verzameld over de prospects. Die informatie wordt later gebruikt om via diverse kanalen samen met ProSpex de prospects die nog geen zaken wilden doen langzaam warmer te maken. Dit betekent dat de doelgroep in een bepaalde periode via diverse kanalen met de NS in contact komt. Telefonie, online marketing en fysieke afspraken, ze spelen allemaal een rol. Door deze instrumenten goed op elkaar aan te laten sluiten versterken ze elkaar en is het rendement uit de marketing Euro die NS Zakelijk uitgeeft, groter.“ 

Bepaal uw eigen multichannel marketingstrategie!

Uw bedrijf kan profiteren van de mogelijkheden die een multichannel strategie te bieden heeft. Zorg bijvoorbeeld dat al uw kanalen en boodschappen goed op elkaar aansluiten zodat u een optimaal rendement kunt behalen. Wij helpen u graag op weg bij uw strategiebepaling. Neem contact met ons op via 070-8506600.

 

Meer weten?

Er gaat niets boven persoonlijk contact.
Wij maken graag eens kennis.

Maak een afspraak

Naar boven