Nieuws

Ziggo vraagt ProSpex haar klanten te inspireren!

“Bedrijven moeten nadenken over hun onderscheidend vermogen” aldus Maxim Spek, “het is van belang inzichtelijk te hebben welk probleem je oplost in de markt en hoe onderscheidend je dat doet. Als dat inzichtelijk is kun je een succesvolle en sterke propositie ontwikkelen om jezelf te presenteren in de markt”.

Ziggo heeft opnieuw een klantendag georganiseerd. Als een van de genodigden beklom commercieel directeur ProSpex Maxim Spek het podium met een presentatie over de strijd om de klant. Belangrijkste vraag die Maxim voor het publiek had was: 'blijft uw verkoopapparaat dezelfde langspeelplaat draaien, of wilt u volgend jaar uw doelstellingen realiseren?'

Hoe onderscheidend positioneert u zich in de markt?

“Bedrijven moeten nadenken over hun onderscheidend vermogen” aldus Maxim Spek, “het is van belang inzichtelijk te hebben welk probleem je oplost in de markt en hoe onderscheidend je dat doet. Als dat inzichtelijk is kun je een succesvolle en sterke propositie ontwikkelen om jezelf te presenteren in de markt”.
 
Genoeg stof tot nadenken voor alle deelnemers! Heeft u interesse in een strategisch gesprek waarin u uw eigen propositie helder en onderscheidend in beeld brengt? Neem dan contact met ons op via: 070-8506600.

Meer weten?

Er gaat niets boven persoonlijk contact.
Wij maken graag eens kennis.

Maak een afspraak

Naar boven