Publicatie

De Nationale B2B Leadgeneratie Benchmark 2019

B2B Nederland is kritisch op zichzelf: ruim 60% is niet tevreden over de effectiviteit van de eigen leadgeneratie. Desondanks wil 74% dit jaar groeien in omzet en klanten. Er is dus duidelijk werk aan de winkel!

In het rapport Next Level B2B Content Marketing gaan we dieper in op de vraag hoe zakelijk Nederland aan nieuwe klanten komt, hoe je effectief content kunt inzetten bij het genereren van leads en wat de frontrunners op content gebied slimmer doen.

De meest succesvolle organisaties…

   ...worden gedreven door een sterke propositie;
   ...hebben een duidelijke content strategie;
   ...werken sales en marketing nauw met elkaar samen;
   ...maken social selling een vast onderdeel van het dagelijkse salesproces.

Lees alle uitkomsten en bevindingen in het rapport, krijg inzicht in jouw next steps en zet de eerste stappen richting het realiseren van jouw ambitieuze doelstellingen!

 

Meer weten?

Er gaat niets boven persoonlijk contact.
Wij maken graag eens kennis.

Maak een afspraak

Naar boven
Sluiten

Nieuws

Next Level B2B content marketing - Social selling: hype of trend?

De Nationale B2B Leadgeneratie Benchmark 2019