Publicatie

De Nationale B2B-leadgeneratie Benchmark 2016

Hoe halen succesvolle bedrijven nieuwe klanten binnen?

Waar ligt de sleutel voor succes?

ProSpex heeft voor het zesde jaar op rij de Nationale B2B-leadgeneratie Benchmark uitgevoerd. Uit het benchmarkonderzoek 2016 blijkt dat succesvolle B2B-bedrijven beduidend hogere conversie- en winratio’s behalen. De vraag is natuurlijk: hoe doen ze dat? Wat is hun ideale marketing- en communicatiemix? En waar laat u dan als B2B-marketeer of verkoopmanager mogelijk kansen liggen?

Op deze vragen en meer geeft de Nationale B2B-leadgeneratie Benchmark 2016 antwoord.

Een greep uit de resultaten

  • Marketing en sales lijken steeds meer uit elkaar te groeien, hoe komt dat?
  • 48% van de bedrijven heeft content marketing geimplementeerd. Welke contentmix passen succesvolle B2B bedrijven toe?
  • 40% van de bedrijven heeft marketing automation hoog op de agenda staan maar waarom zien we dan slechts 2% groei?
  • Succesvolle bedrijven weten de leads 15% beter op te warmen maar wat is hun winratio?

Lees deze uitkomsten en andere visies van vakgenoten. Krijg inzicht in de ingrediënten om uw new business succes te verbeteren. Vraag het benchmarkrapport nu aan!

Vraag het benchmarkrapport nu aan

Meer weten?

Er gaat niets boven persoonlijk contact.
Wij maken graag eens kennis.

Maak een afspraak

Naar boven
Sluiten

Publicatie

De Nationale B2B Leadgeneratie Benchmark 2017

Wat kun jij leren van andere succesvolle B2B marketeers?