Professionals

Het nieuwe detacheren waarbij je afrekent op basis van leads

Diensten

Professionals

Het nieuwe detacheren waarbij je afrekent op basis van leads

Wat bepaalt het succes van marketing en sales organisaties?

ProSpex benchmarkt al jaren het succes van B2B marktbewerking in Nederland. Wat doen de meest succesvolle organisaties anders? De 'mensfactor' blijkt hier steeds belangrijker. De marketeer wordt tegenwoordig afgerekend op ROI en moet via content en marketing automation zorgen voor warme leads aan de verkoopafdeling. Dat werkt alleen als relevante kennis wordt gedeeld aan de juiste doelgroep. Gevolg voor de traditionele productverkoper? Die is overbodig. Een organisatie heeft in de huidige tijd echte relatiebouwers nodig, die een waardevol gesprek kunnen voeren.

PRX Diensten bijgevoegd professionals

Professionals op uw locatie

Doordat sales en marketing systemen steeds ingewikkelder worden is een binnendienst professional op locatie steeds aantrekkelijker. De nadruk wordt verlegd van ‘aantallen draaien’ naar het bouwen van een relatie in elk contact. Dan is het waardevol dat een collega dichtbij zit in uw organisatie. Die zorgt dat leads niet tussen wal en schip raken maar in de juiste richting van de funnel worden gebracht. Wij zijn zeer betrokken en brengen bovendien frisse ideeën in, waar uw vaste personeel misschien niet zo snel aan denkt. Op die manier kan uw bedrijf zich blijven vernieuwen!

Kleinere teams met meer succes

Buitendienst teams kunnen veel efficiënter werken. Meer waardevolle bezoeken doen, sneller offreren en hogere succesrates behalen. Gevolg is dat er vanuit kleineren buitendienst teams wordt gewerkt. Voorwaarde is wel dat de binnendienst afdeling een integraal onderdeel vormt van het sales èn marketing team. De verkoop buitendienst doet alleen waar ze goed in zijn: ‘gesprekken voeren met prospects waar echt iets speelt’.

Het nieuwe detacheren: Afrekenen niet per uur maar per lead

Waarom besteed je je reclame euro wel Performance Based door bijvoorbeeld af te rekenen op basis van cost per lead maar inhuur van marketing sales professionals niet? Dat vinden wij ook. ProSpex professionals werkt Performance based zodat je zeker weet dat de commerciële uitdagingen worden behaald. Op basis van jouw doelstellingen maken we samen een plan met KPI’s waarop je ons mag afrekenen.

Wat kan je leren van andere succesvolle bedrijven?

ProSpex heeft voor het zevende jaar op rij de Nationale B2B-leadgeneratie Benchmark uitgevoerd.
In dit onderzoek gaan we in op o.a. de volgende vragen:

  • Wat kan je leren van andere succesvolle B2B marketeers?
  • Waar laat je kansen liggen als B2B marketeer of verkoopmanager?
  • Is cold calling als onderdeel van de middelenmix nog zinvol?
  • Welke onderdelen van de marketing- en verkoopmix kan je verbeteren?

Download het rapport

Meer weten?

Er gaat niets boven persoonlijk contact.
Wij maken graag eens kennis.

Maak een afspraak

Naar boven
Sluiten

Publicatie

De Nationale B2B Leadgeneratie Benchmark 2017

Wat kunt jij leren van andere succesvolle B2B marketeers?