Vacature

Customer Success Medewerker

Amsterdam | 36 - 40 uur

Wil jij jouw carrière een kick-start geven bij een hard groeiende scale-up in Amsterdam? Ben je benieuwd naar de wereld van digital en social media en wil jij alle geheimen van LinkedIn en social selling leren? Dan zijn wij op zoek naar jou!

Wie zijn wij?

Prospex is specialist in business-to-business leadgeneratie. Wij werken vanuit de visie dat succes in verkoop het resultaat is van een warme relatie. Je werkt in een team met relatiebouwers aan leuke projecten voor mooie opdrachtgevers als Siemens, PostNL, Visma Raet, Nestlé, CSU, BMW en vele MKB-bedrijven.

Wat ga je doen?

Als Customer Succes Medewerker bij prospex ben je onderdeel van het snel groeiende social team met ambitieuze professionals. Dagelijks ga je jouw klanten helpen succesvol te zijn op LinkedIn. We plaatsen wekelijks engaging content en jij adviseert je klanten in het selecteren van relevante prospects en je bedenkt slimme follow-up messaging flows. Je onderzoekt doorlopend de resultaten en kijkt hoe je conversies kunnen optimaliseren. Je hebt daarbij veel contact met je klant om af te stemmen en waar nodig de aanpak aan te passen.

Wie ben jij?

  • Je hebt een bewezen staat van dienst in klantcontact;
  • Je bent communicatief ingesteld en sociaal vaardig;
  • Je bent in staat om je werk goed te organiseren en te plannen;
  • Je werkt nauwkeurig en gedreven;
  • Je houdt van een commerciële klantomgeving met veel dynamiek;

Wat neem jij mee?

  • Minimaal MBO-4 werk- en denkniveau;
  • Werkervaring in B2B is een pre maar niet vereist;
  • Digitaal vaardig en goed bekend met social media;
  • Goede beheersing van de Nederlandse taal, zowel in woord als geschrift;
  • Beheersing van de Engelse taal is een sterke pre.

Wat bieden wij jou?

We nemen je mee in alle geheimen van LinkedIn en social selling. Daarnaast leer je effectief communiceren met prospects op verschillende niveaus en in diverse branches. Na verloop van tijd zit je samen met je klanten aan de groeiknoppen van hun social selling aanpak.

  • Fulltime functie, 32 uur is bespreekbaar;
  • Een marktconform salaris;
  • Laptop en mobiele telefoonvergoeding;
  • Reiskostenvergoeding;
  • Pensioenregeling;
  • Leuk en gezellig kantoor in Amsterdam (vlakbij NS station Sloterdijk);
  • Goede & open werksfeer met gezellige borrels op ons dakterras met uitzicht over Amsterdam. Regelmatig leuke uitjes!

Nieuwsgierig? Leer ons beter kennen

Wil je meer weten over het team, lees dan het interview met één van onze social media marketeers. Voor een goed beeld van de sfeer op kantoor, check hier eens naar ons Instagram kanaal. En wil je beter begrijpen wat wij doen, klik dan hier voor onze aanpak voor social selling.

 Wat kun je verwachten van de sollicitatie procedure?

  • Online kennismaking met Maureen, onze recruiter;
  • Een informeel gesprek bij ons op kantoor om elkaar beter te leren kennen;
  • Kennismaking met 1 of 2 collega´s;
  • Afrondend telefonisch gesprek om contractuele zaken te bespreken.

Heb je vragen?

Neem dan contact op met Maureen, onze recruiter.
Mobiel: 06-24 25 18 43
E-mail: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. 

Meer weten?

Er gaat niets boven persoonlijk contact.
Wij maken graag eens kennis.

Maak een afspraak

Naar boven