Vacature

Accountmanager buitendienst

Heb jij inmiddels een aantal jaar een aantoonbaar trackrecord in het closen van new business in  een snel veranderende B2B (marketing) omgeving? Wil je de absolute topper worden? Ben je op zoek naar een afwisselende functie met veel ruimte voor eigen initiatief? Prospex is op zoek naar een enthousiaste Sales Manager. Klinkt dit interessant? Lees dan snel verder!

Wat ga je als Accountmanager buitendienst bij ons doen?

De wereld van B2B marketing & sales digitaliseert steeds sneller.  Zo is het gebruik van LinkedIn met ruim 30% toegenomen. Veel bedrijven investeren dan ook in social selling. Toch is maar liefst 2/3 van hen ontevreden met de resultaten. Booming tijden voor een B2B contentmarketing bureau als prospex. We zoeken dan ook een accountmanager buitendienst die ons kan helpen onze groei verder te versnellen.  Je laat je door niemand tegenhouden. Gevoed door het marketing team met warme leads en vette content verras jij jouw prospects telkens met nieuwe inzichten. De meeste prospects inspireer je middels videocalls, maar voor die ene grote account stap je natuurlijk in de deel-Tesla! Stap voor stap bouw je aan de relaties in een veranderende wereld. Wij geloven niet in cold calling. Het prospex marketing team ondersteunt jou met relevante content en een integrale social selling aanpak. Daarbij helpen we jou om een geloofwaardig B2B influencer profiel op te bouwen. Andere werkzaamheden zijn:

  • Jij grijpt deze commerciële kansen aan, nadat je door het marketing team ‘warm aan tafel/video’ bent gezet. Met jouw creativiteit en sterke commerciële drive kom je met goede ideeën om de klant van de ideale content marketing oplossing te voorzien;
  • Aan tafel verras jij jouw prospects met nieuwe inzichten op het gebied van marketing en sales. Die haal je uit ons eigen jaarlijkse onderzoek en zelfstudie. Jij wil immers de beste worden;
  • Als netwerker heb je het vermogen om snel te schakelen op verschillende niveaus en tussen diverse gesprekspartners. Verkoop is het resultaat van een relatie!
  • Marktontwikkelingen houd je nauwlettend in de gaten om zodoende nieuwe kansen te identificeren en hierop snel en strategisch in te spelen;
  • Als Sales Manager zorg je nieuwe mooie logo’s die passen in het rijtje van BMW, OutSystems, Siemens, UNIT4 en vele MKB bedrijven die prospex al jaren mag ondersteunen;
  • Je ontwikkelt gerichte salesplannen waarin concrete doelen gedefinieerd worden;
  • Je zorgt voor een goede follow-up bij jouw relaties, waarbij je de huidige aanpak challenged en zorgt voor een snelle en concrete follow up;
  • Je draagt bij aan het versterken van de merkpositie van prospex in Nederland. Je ondersteunt onze marketingactiviteiten, geeft presentaties en signaleert promotiekansen.

 Wat verwachten wij van jou als Accountmanager buitendienst?

Je werkt inmiddels een paar jaar als sales, of je hebt je eerste bedrijf gehad. Je hebt laten zien klanten aan je te kunnen binden. Maar je voelt dat er een leukere baan is, in een wereld die je echt aanspreekt. Je wilt snel doorgroeien naar de absolute top. Echte grote klanten aan je verbinden. Eigenlijk is hier geen opleiding voor. Dit is je kans.  Onder de vleugels van onze oprichter en rasondernemer Maxim Spek halen we alles uit jouw sales talent. Daarnaast verwachten wij het volgende van je:

  • Een succesvol afgeronde HBO / WO opleiding;
  • Minimaal 3 jaar relevante werkervaring in B2B(!) sales en/of business development;
  • Je hebt laten zien leads te kunnen converteren naar business in een B2B omgeving;
  • Ruime ervaring aan bureauzijde als sales is een pré;
  • Wellicht ben je nog jong (van geest), maar toch ben je een serieuze gesprekspartner voor de commercieel directeur en marketing directeur van de prospects;
  • Affiniteit met content marketing, social media en/of leadgen;
  • Communicatief sterk, proactief, hands-on en daadkrachtig;
  • Jij excelleert in een omgeving waar je vrijheid krijgt. Jouw eigen initiatief en creativiteit zijn jouw sleutels tot succes;
  • Je bent een commerciële kartrekker maar zeker ook een teamplayer want samen met je collega’s op strategie, marketing en client service management kom je tot het beste eindresultaat.

 Wat bieden wij jou als accountmanager buitendienst?

Je hebt al een paar jaar sales ervaring, en hebt geproefd aan succes. Maar je wilt meer. Je wilt de absolute topper worden. Zelfstandig grote accounts ontwikkelen. Onze salesdirecteur en oprichter Maxim Spek brengt je de kneepjes van het sales vak verder bij. Vanuit het Amsterdamse kantoor werken wij met een hecht, gepassioneerd en professioneel team gezamenlijk aan onze doelstellingen. Hierbij is veel ruimte voor zelfontplooiing en waarderen we dat je meedenkt en zelf ook initiatief neemt om samen verder te bouwen aan het succes van prospex. Hiernaast bieden we jou:

  • Een uitdagende functie bij het creatieve bureau in omnichannel B2B content marketing;
  • Opleiding van 12 maanden op het gebied van social selling;
  • Fulltime functie (36 uur) op onze locatie Amsterdam Sloterdijk (32 uur bespreekbaar);
  • Marktconform salaris;
  • Bonusregeling zonder limiet;
  • Laptop en vergoeding mobiele telefoon;
  • Deel-Tesla tot je beschikking om klanten te bezoeken;
  • Pensioenregeling;
  • Gewoon een hele toffe baan met mogelijkheden.

 Ben je enthousiast geworden?

Reageer dan via onderstaand antwoordformulier of stuur jouw motivatie en CV in welke vorm dan ook naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.. Voor vragen kun je haar ook bereiken op: 06 2425 1843

We zijn benieuwd naar jou!

 Download en deel de vacturetekst hier

 

 Meer te weten komen over de functie en prospex?

Leer hier 1 van je nieuwe collega's kennen: Filip Torkar:

Over prospex

Prospex is een creatief contentmarking bureau uit Amsterdam. Met zo’n 50 enthousiaste collega’s (vast en flex) werken we voor bedrijven zoals Siemens, BMW, OutSystems, UNIT4, Marsh, en vele MKB bedrijven. De sfeer op kantoor is heel open, en je werkt met veel jonge collega’s. Wij geloven in gelijkwaardigheid. Fouten maken moet. Alleen dan word je beter. Regelmatig organiseren we borrels, BBQ’s en wekelijks kookt een collega wat lekkers (als het weer mag). Jaarlijks doen we met elkaar wat leuks tijdens ons bedrijfsuitje.

Visie

Wij geloven dat marketing steeds meer gaat verschuiven van merken naar mensen. Middelpunt vormen de influencers of thoughtleaders waaromheen het netwerk steeds belangrijker wordt. Vanuit deze thoughtleaders zal kennis moeten worden gedeeld die ook daadwerkelijk relevant is voor de doelgroep. Aan de andere kant moet ook worden gezorgd voor voldoende connecties of volgers, zodat de content ook gelezen wordt en je steeds meer engagement kunt verwachten. Omdat we weten dat een flink deel van de doelgroep dagelijks actief is op LinkedIn stellen we dit platform centraal in onze aanpak. We geloven daarbij in een integrale combinatie van push en pull. Los content delen, of connecties leggen werkt niet. Een integrale aanpak wel.
Kijk hier naar ons meest recente social selling webinar en maak kennis met onze visie, een aantal klantvoorbeelden en directeur Maxim Spek . Bekijk ook alvast eens ons YouTube kanaal met klanten en collega’s.

 

Meer weten?

Er gaat niets boven persoonlijk contact.
Wij maken graag eens kennis.

Maak een afspraak

Naar boven