Geschreven door:

Maxim Spek

Directeur

Maxim Spek

Blogartikel

Growth Hacking in 5 stappen

Schaalbaar, herhaalbaar & voorspelbaar: growth hacking in 5 stappen

Marketeers moeten prospects aanspreken op hun actuele informatiebehoeften. Maar wat zijn die behoeften en hoe veranderen ze tijdens de koopreis? En welke communicatiekanalen kun je het beste inzetten? Massamarketing werkt niet meer. Het alternatief is growth hacking, waarbij een bedrijf continu kleine experimenten uitvoert om de marketingmix te optimaliseren. Dat loont, zo blijkt uit de zevende editie van de Nationale B2B-leadgeneratie benchmark van ProSpex. Bedrijven die aan growth hacking doen, groeien exponentieel. Welke stappen moet je nemen om deze methode toe te passen en in hoeverre hebben bedrijven die nu al gezet?

Lees het nu op Frankwatching

Deel jouw mening

Wij horen het graag

Meer weten?

Er gaat niets boven persoonlijk contact.
Wij maken graag eens kennis.

Maak een afspraak

Naar boven
Sluiten

Publicatie

De Nationale B2B Leadgeneratie Benchmark 2017

Wat kun jij leren van andere succesvolle B2B marketeers?