Nieuws

ProSpex geeft commentaar in Telecommerce

“Je hoeft maar een paar zaken strak in te regelen zoals de database te ontdubbelen met het Bel-me-niet register. Dat kost wat moeite, geld en tijd inderdaad, maar het is niet ingewikkeld en het voorkomt een hoop problemen.”

Gisteren verscheen in Telecommerce Magazine een artikel over het slechte imago van de telemarketing branche en de door de OPTA opgelegde boetes. Enkele weken geleden ontstond opnieuw grote ophef in de telemarketing branche. De Goede Doelen Loterijen benaderen jaarlijks duizenden particulieren met een aanbod van een van hun loterijen. Hierbij worden onder andere duizenden particulieren gebeld die ingeschreven staan in het Bel Me Niet Register. Maxim Spek van ProSpex en Gijsbert van der Meulen van Ad Hoc Sales Support geven in het artikel hun visie op het onderwerp.

Zonder ontdubbelen wordt niet gestart!

Maxim Spek is heel stellig: “Je hoeft maar een paar zaken strak in te regelen zoals de database te ontdubbelen met het Bel-me-niet register. Dat kost wat moeite, geld en tijd inderdaad, maar het is niet ingewikkeld en het voorkomt een hoop problemen”. Zelfs bij ProSpex, waar alleen zakelijke projecten lopen, worden bestanden voor de onderkant van de zakelijke markt eerst langs het het Bel-me-niet register gehaald. Recent was er nog een klant die een campagne van een ton wilde draaien op adressen in de kleinzakelijke markt die wij niet langs het BMNR mochten halen. 'Dan houden we slechts de helft over van het bestand', was het argument. Deze campagne hebben we uiteraard afgewezen. Helaas zijn er partijen die dit soort zaken gewoon blijven doen. Zij brengen het imago van de sector stevige schade toe.

Lees voor meer informatie het volledige artikel van Telecommerce magazine. Of neem contact met ons op via 070-8506600.

Meer weten?

Er gaat niets boven persoonlijk contact.
Wij maken graag eens kennis.

Maak een afspraak

Naar boven