Geschreven door:

Maxim Spek

Oprichter

Maxim Spek

Nieuws

Sogeti overweldigd door succes van nieuwe ProSpex campagne!

Wim Hofland is zeer te spreken over de kwaliteit van de afspraken en met name over de soort bedrijven met wie hij de afspraken heeft.  Er zaten de eerste week al hele mooie grote namen tussen. Wim:  “Deze resultaten beloven veel goeds voor een lange termijn samenwerking. Wij doen dit soort activiteiten eigenlijk nooit en zijn verrast over het succes van de campagne. Deze resultaten wijzen erop dat we dit soort activiteiten in de toekomst heel goed kunnen herhalen. We zien inmiddels genoeg mogelijkheden voor de toekomst”.

In februari startte de campagne voor de nieuwe klant van ProSpex: Sogeti Nederland. Doel is het maken van afspraken met de top van het Nederlandse bedrijfsleven inzake social intranet. Social Intranet of Social Collaboration Platforms zijn op dit moment een hot item. Veel bedrijven beseffen dat er iets moet worden ondernomen maar  waar moet men beginnen en wat zijn de juiste keuzes om in de toekomst ongeremd door te kunnen groeien? Organisaties zijn nog steeds aarzelend als het gaat over het inrichten van een social collaboration platform.

Van alle kanten worden bedrijven benaderd maar niemand kan de basis beter uitleggen dan Sogeti in de persoon van Wim Hofland. Hij is een van de mensen die de bezoeken aan de prospects gaat afleggen. Hij deed vijf jaar onderzoek en schreef het boek “TEAMPARK van Crowd naar Community.

Wim Hofland is zeer te spreken over de kwaliteit van de afspraken en met name over de soort bedrijven met wie hij de afspraken heeft.  Er zaten de eerste week al hele mooie grote namen tussen. Wim:  “Deze resultaten beloven veel goeds voor een lange termijn samenwerking. Wij doen dit soort activiteiten eigenlijk nooit en zijn verrast over het succes van de campagne. Deze resultaten wijzen erop dat we dit soort activiteiten in de toekomst heel goed kunnen herhalen. We zien inmiddels genoeg mogelijkheden voor de toekomst”.

Meer weten?

Er gaat niets boven persoonlijk contact.
Wij maken graag eens kennis.

Maak een afspraak

Naar boven