Nieuws

Meld je nu aan voor de Quickstart!

 

Hoe blijf je relevant voor je doelgroep en hoe kun je slim inspelen op veranderend klantgedrag? Welke technieken dragen concreet bij aan een voorspelbare funnel? Na het succes van vorig jaar organiseren we dit jaar wederom de Quickstart. Tijdens de Quickstart verdiepen we ons dit jaar graag samen met jou in de belangrijke thema's op het gebied van Content Marketing en Social Selling. 

Quickstart 2018
In een korte ochtendsessie met een broodje en een kop koffie delen we onze leadgeneratie geheimen en de inzichten uit de Benchmark. Dit jaar stond de Benchmark geheel in het teken van grip op sales. Nieuw dit jaar is het onderwerp Social Selling - hoe pakt een millenial dit aan? Daarnaast bieden we in de breakout sessies voldoende ruimte voor inhoudelijke verdieping en tijd om te netwerken.

Data en locaties

  • 08 maart - De Fruitvis - Rotterdam
  • 22 maart - Het Amstel Hotel - Amsterdam

Programma
08.30 - 09.00 uur    Ontvangst met ontbijtbuffet
09.00 - 09.45 uur    Hoe krijg je grip op je funnel?
09.45 - 10.30 uur    Social Selling: Hoe pakt een millenial dit aan?
10.30 - 11.00 uur    Pauze en netwerken
11.00 - 12.00 uur    Breakout sessies

Content marketing: Hoe krijg je grip op je funnel? - Maarten van Rijckevorsel

De wens om mee te liften op de economische groei legt extra druk op sales- en marketingafdelingen. Zij moeten de hoge omzetverwachtingen waarmaken. Daarvoor is meer grip nodig op de salesfunnel. Hoe bereik je effectief je doelgroep, hoe kom je aan voldoende leads en hoe zet je die om in concrete nieuwe business?

Maarten van Rijckevorsel is Strategy Director bij prospex. Voordat Maarten bij prospex actief was, heeft hij ruim 20 jaar marketing-, sales- en managementfuncties bekleed bij onder meer KPN. Als Manager Marketing MKB heeft hij veel kennis en ervaring opgedaan met diverse creatieve marktbewerking campagnes in zowel massa media als online (social) media. Op dit moment is Maarten als strateeg betrokken bij de B2B-leadgeneratie vraagstukken voor klanten van prospex.

Social Selling: Hoe doen de millenials dat? - Toni van Dam

Op het gebied van Social Selling benutten bedrijven nog lang niet alle mogelijkheden. Sales en marketing hebben wel kennis over sociale media, maar zetten deze nog weinig effectief in. Ze delen slechts beperkt kennis en sturen onvoldoende op het creëren van fans. In het aanbieden van relevante content halen ze een mager zesje en ook het zicht op de klantreis kan beter.

Aanmelden
Wees er snel bij, want er zijn maar een beperkt aantal plaatsen beschikbaar! Heb je nog vragen? Aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.

Deel jouw mening

Wij horen het graag

Meer weten?

Er gaat niets boven persoonlijk contact.
Wij maken graag eens kennis.

Maak een afspraak

Naar boven
Sluiten

Nieuws

Grip op je sales in 2018: wat doen succesvolle bedrijven slimmer?

De Nationale B2B Leadgeneratie Benchmark 2018