Whitepaper

6 handvatten om sales en marketing meer te laten samenwerken

Hoe groot is het gat tussen sales en marketing?

Door alle nieuwe digitale mogelijkheden is de samenwerking tussen marketing en sales nog belangrijker geworden. Veel taken van sales worden door inzet van slimme ICT door marketing ingericht. Gevolg: de traditionele productverkoper is overbodig. Een organisatie heeft relatiebouwers nodig die een waardevol gesprek kunnen voeren. De marketeer daarentegen wordt afgerekend op ROI en moet via marketing automation warme leads aan de verkoopafdeling leveren. Dit levert een nieuw spanningsveld op. Verschillende bloedgroepen en eigen afdelingsjargon moeten plaatsmaken voor gezamenlijke definities, meetbare resultaten bij prospects en klanten die herkenbaar zijn in door iedereen onderschreven persona’s. Alleen gaat men misschien sneller, samen komen marketing en sales veel verder.

Lees de whitepaper '6 handvatten om sales en marketing meer te laten samenwerken' en pak de 6 handvatten vast waarmee sales en marketing meer gaan samenwerken.

Meer weten?

Er gaat niets boven persoonlijk contact.
Wij maken graag eens kennis.

Maak een afspraak

Naar boven
Sluiten

Nieuws

Next Level B2B content marketing - Social selling: hype of trend?

De Nationale B2B Leadgeneratie Benchmark 2019