Whitepaper

6 stappen naar marketing automation

Hoe maakt u de prachtige belofte waar?

Uit onderzoek van ProSpex (Trendrapport 'Leadgeneratie anno 2015') blijkt dat 47% van de BV Nederland gericht op b2b van plan is marketing automation te gaan implementeren. De belofte is geweldig: Marketing automation versnelt de winstgevendheid. Moderne tools maken het mogelijk met een kleinere groep medewerkers een groter publiek te bereiken, op een gepersonaliseerde manier en met een relevante boodschap.

Met onze klanten halen we bemoedigende resultaten:

  • Mix marketing en projectmanagementuren is met 25% gedaald.
  • Het conversiepercentage van MQL naar SQL is gestegen met 20%.
  • Het conversiepercentage SQL naar klant is gestegen van 10% naar 25%.
  • Gemiddeld worden de telemarketinguren gehalveerd waardoor de gemiddelde kostprijs per SQL met 25% is gedaald.

Maar wat is nu de gouden succesformule? Het behalen van bovenstaande successen vergt een gedegen plan van aanpak. Dat lijkt lastig, maar het is geen ‘rocket science’. Wie het simpel houdt, blijkt vaak de meest succesvolle strategie te hebben.

In deze whitepaper geven we je een eenvoudig stappenplan voor de adoptie van marketing automation door jouw organisatie. Met een beetje voorbereiding zie je al direct resultaat en versnel je de return on investment.

Vraag de whitepaper nu aan

Meer weten?

Er gaat niets boven persoonlijk contact.
Wij maken graag eens kennis.

Maak een afspraak

Naar boven
Sluiten

Nieuws

Next Level B2B content marketing - Social selling: hype of trend?

De Nationale B2B Leadgeneratie Benchmark 2019