Whitepaper

Wat kunnen we leren van de B2B leadgeneratie in 2015?

6 praktische tips voor uw 2016 plan

Kijkend naar de leermomenten ten aanzien van succesvolle B2B leadgeneratie kunnen we verschillende invalshoeken onderscheiden. Bij de conclusie ten aanzien van deze invalshoeken hebben we het in 2015 door ProSpex uitgevoerde Benchmarkonderzoek “Gaten in de leadfunnel van de BV Nederland” als uitgangspunt genomen, en vergeleken met de ervaringen die we in de markt en bij onze klanten hebben opgedaan. 

De belangrijkste reden voor deze combinatie was het ontmoedigende resultaat dat uit het eerder genoemde onderzoek is gekomen: organisaties schoten nog volop in het wilde weg met hagel om leads te genereren, 84% van de onderzochte bedrijven had geen controle op de communicatiemix.

We hebben de leermomenten uit 2015 verdeeld in een aantal relevante onderwerpen, te weten:

  • Strategie
  • Leadkanalen
  • Online versus offline
  • Content marketing, doelgroepen en klantprofielen
  • Social media
  • Marketing automation

Download nu de whitepaper en ontvang 6 praktische tips voor uw 2016 plan.

Meer weten?

Er gaat niets boven persoonlijk contact.
Wij maken graag eens kennis.

Maak een afspraak

Naar boven