Telemarketing

Relaties bouwen middels dialoog

Diensten

Telemarketing

Relaties bouwen middels dialoog

Telemarketing is dood, lang leve telemarketing!

ProSpex heeft haar oorsprong in B2B telemarketing. Toch merkten we enkele jaren geleden dat ‘koud bellen’ steeds minder goed werkte. Het bleek tijd voor een nieuwe, inmiddels zeer succesvolle aanpak: telemarketing als een integraal onderdeel van het leadgeneratieproces.

Onze telemarketeers zetten we in voor het aangaan van een relatie. Ons team weet met hun getrainde stem en relevante verhaal namelijk nog steeds goed te overtuigen. Alleen proberen we in dat eerste contactmoment niet meteen een lead te genereren. Elk gesprek wordt vooral ingestoken als kans om aan de relatie met de prospect te bouwen. We proberen zoveel mogelijk over de prospect te weten te komen. Door relevant te zijn. En kennis te delen. Een mooi voorbeeld zijn onze benchmarkonderzoeken.

PRX Diensten bijgevoegd telemarketing 

Telemarketing is de kracht van luisteren

Via tal van slimme scenario’s kan online geregistreerd worden wie welke informatie heeft opgevraagd en hoe vaak. Onze persoonlijke touch zetten we in bij opvolging van digitale kanalen. Want: onze telemarketing professionals beheersen de kracht van luisteren. We ontdekken via telemarketing juist de achterliggende behoeften en wensen die in onpersoonlijkere kanalen vaak onderbelicht blijven. Zo leidt de kracht van luisteren, geïntegreerd in een omni-channel aanpak, tot daadwerkelijke verkoop.

Onze telemarketing teams

Het onderscheidende vermogen van ProSpex ten opzichte van andere bureaus is dat wij onze teams ook graag op jouw lokatie laten werken. Zo kunnen ze direct in je eigen CRM of marketing automation systemen werken. Uiteraard onder begeleiding van onze coaches en projectmanagers. Zo vormt ons telemarketing-team de flexibele schil om jouw organisatie. En zijn we vaak ook de benchmark voor jouw eigen team.

Het doel en het eindresultaat

Ook bij de inzet van telemarketing richten we ons altijd op jouw concrete doel. Wil je meer omzet genereren? Dan is ons gezamenlijke einddoel meer dan het aantal leads en afspraken: we richten ons op hoeveel omzet je daadwerkelijk met onze campagne behaalt. Daarbij waarderen we overigens ook de rol van jouw eigen accountmanagers. Want goed omgaan met gekwalificeerde leads is een kunst op zich. Wij voorzien daarom ook in scripts voor het vervolgen van de leads. En zonodig ook in gerichte sales-trainingen voor de specifieke campagne.

Meer weten?

Meer weten over welke rol telemarketing voor jou kan vervullen? En wat telefonisch contact kan bijdragen aan je totale middelenmix? De kansen van telemarketing nemen we graag met u door. Bel… of mail…

Wat kan je leren van andere succesvolle bedrijven?

ProSpex heeft voor het zevende jaar op rij de Nationale B2B-leadgeneratie Benchmark uitgevoerd.
In dit onderzoek gaan we in op o.a. de volgende vragen:

  • Wat kan je leren van andere succesvolle B2B marketeers?
  • Waar laat je kansen liggen als B2B marketeer of verkoopmanager?
  • Is cold calling als onderdeel van de middelenmix nog zinvol?
  • Welke onderdelen van de marketing- en verkoopmix kan je verbeteren?

Download het rapport

Meer weten?

Er gaat niets boven persoonlijk contact.
Wij maken graag eens kennis.

Maak een afspraak

Naar boven
Sluiten

Publicatie

De Nationale B2B Leadgeneratie Benchmark 2017

Wat kunt jij leren van andere succesvolle B2B marketeers?